Ponowne uzyskanie dostępu

1
2
Jesteś w trakcie przywracania dostępu do aplikacji internetowych.

CO CHESZ ZROBIĆ?

[ERR: No form dyntag]
Wypełnij jeżeli nie możesz zmienić hasła automatycznie na next.bdm.pl.

NIE AUTOMATYCZNA WYMIANA HASŁA

Wskaż na jaki zdefiniowany w systemie numer telefonu mamy wysłać jednorazowy kod SMS.
W przypadku braku aktualnego numeru wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Wypełnij jeżeli nie możesz odzyskać loginu (identyfikatora) automatycznie na next.bdm.pl.

NIE AUTOMATYCZNE PRZYPOMNIENIE LOGINU

Na Twój zdefiniowany w systemie adres email wyślemy zahasłowaną informację z identyfikatorem do aplikacji transakcyjnej.
W przypadku braku aktualnego adresu email wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Jeżeli twój rachunek jest zamrożony zasil go zgodnie z instrukcją i dokończ formularz.
Możesz jednorazowo odblokować hasło. Kolejne próby wymagają wymiany hasła.

SPRAWA DOTYCZY IDENTYFIKATORA

[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości SMS, nowe hasło zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości na adres email, identyfikator zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]