Ponowne uzyskanie dostępu

1
2
Jesteś w trakcie przywracania dostępu do aplikacji internetowych.

CO CHESZ ZROBIĆ?

[ERR: No form dyntag]
Wypełnij jeżeli nie możesz zmienić hasła automatycznie na next.bdm.pl.

NIEAUTOMATYCZNA WYMIANA HASŁA

Potwierdź numer telefonu zdefiniowany w systemie, na który zostanie wysłany jednorazowy kod SMS.
Wypełnij jeżeli nie możesz odzyskać loginu (identyfikatora) automatycznie na next.bdm.pl.

NIEAUTOMATYCZNE PRZYPOMNIENIE LOGINU

Potwierdź adres email zdefiniowany w systemie, na który zostanie wysłany login do aplikacji transakcyjnej.
Jeżeli twój rachunek jest zamrożony zasil go zgodnie z instrukcją i dokończ formularz.
Możesz jednorazowo odblokować hasło. Kolejne próby wymagają wymiany hasła.

SPRAWA DOTYCZY LOGINU

[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości SMS, nowe hasło nie może zostać wygenerowane.
Aktualizuj dane przez formularz założenia rachunku wybierając opcję aktualizację danych do rachunku.
W przypadku pytań prosimy o kontakt przez portal.bdm.pl/kontakt lub pod numerami 338 128 440, 800 312 124.
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości na adres email, login nie może zostać wygenerowany.
Aktualizuj dane przez formularz założenia rachunku wybierając opcję aktualizację danych do rachunku.
W przypadku pytań prosimy o kontakt przez portal.bdm.pl/kontakt lub pod numerami 338 128 440, 800 312 124.
[ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag] [ERR: No form dyntag]