Jesteś w trakcie przywracania dostępu do aplikacji internetowych.
CO CHESZ ZROBIĆ?
[ERR: No form dyntag]
Wypełnij jeżeli nie możesz
zmienić hasła
automatycznie na next.bdm.pl.
NIE AUTOMATYCZNA WYMIANA HASŁA
Wskaż na jaki zdefiniowany w systemie numer telefonu mamy wysłać jednorazowy kod SMS.
W przypadku braku aktualnego numeru wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Wypełnij jeżeli nie możesz
odzyskać loginu (identyfikatora)
automatycznie na next.bdm.pl.
NIE AUTOMATYCZNE PRZYPOMNIENIE LOGINU
Na Twój zdefiniowany w systemie adres email wyślemy zahasłowaną informację z identyfikatorem do aplikacji transakcyjnej.
W przypadku braku aktualnego adresu email wyślemy do Ciebie przesyłkę na adres korespondencyjny.
Jeżeli twój rachunek jest zamrożony zasil go zgodnie z
instrukcją i dokończ formularz.
Możesz jednorazowo odblokować hasło. Kolejne próby wymagają wymiany hasła.
SPRAWA DOTYCZY IDENTYFIKATORA
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości SMS, nowe hasło zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
Ze względu na brak możliwości wysłania wiadomości na adres email, identyfikator zostanie wysłany pocztą na adres korespondencyjny. W przypadku pytań prosimy o kontakt 800 312 124.
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]
[ERR: No form dyntag]